vektörel dünya haritaları

Gönderen full download zaman: 14:51

vektör paylaşımlarının çok fazla olmadığı bildirgeç'te elime geçen dünya haritaları kaynağını paylaşmak istedim. projelerinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz 11 farklı dünya haritasını sunuyorum.
işte 11 güzel vektör harita:

1.güzel renkleriyle sade bir harita

\


2.Ülkeleri de gösteren bir harita

\

3.svg formatında bir harita

\

4.ülkeleri seçebileceğiniz detaylı bir vektör harita

\

5.siyah beyaz klasik bir harita

\

6.ülke isimleriyle güzel bir harita

\

7.ülkeleri de gösteren eps formatında bir harita

\

8.dijital bir görüntülü bir harita

\


9.noktalardan oluşan bir harita

\


10.değişik bir çalışma

\

11.tek renk bir harita

\

Eğitim dosyaları ve daha fazlası

0 yorum:

Eğitimsiteleri, tüm eğitim siteleri, eğitim sitenizi ekleyin, ödev siteleri Academics DigNow.orgArt History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites